Postępowanie reklamacyjne

Użytkownik może zgłaszać reklamacje dotyczące niewykonania bądź nienależytego wykonania przez Spółkę usługi, w terminie 14 dni od dnia zakończenia emisji Ogłoszenia bądź dnia, w którym emisja powinna się zakończyć.

Reklamację można złożyć za pomocą korespondencji elektronicznej na adres: bok@zoltyjez.com.pl lub w formie listu poleconego przesłanego na adres: Wydawnictwo NEON sp. z o.o. 32-300 Olkusz ul. Żuradzka 15 z dopiskiem „reklamacja www.zoltyjez.com.pl”.

Reklamacja powinna zawierać co najmniej: numer zamówienia, imię i nazwisko, adres e-mail Użytkownika przypisany do Konta, adres URL Ogłoszenia, którego reklamacja dotyczy bądź inne dane pozwalające na identyfikację Ogłoszenia, okres emisji, okoliczności uzasadniające reklamację, a także konkretne żądanie Użytkownika związane ze składaną reklamacją.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Spółka przed rozpatrzeniem reklamacji, zwróci się do Użytkownika o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Spółka rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo złożonej reklamacji. Użytkownik otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą korespondencji elektronicznej, na adres e-mail przypisany do konta Użytkownika lub na inny adres e-mail podany przez Użytkownika.

platnosci/postepowaniereklamacyjne.txt · ostatnio zmienione: 2022/08/23 13:24 przez admin

Copyright © 2012 AB Media. Wszystkie prawa zastrzeżone.